گارانتی محصولات فروشگاه ویژن گیم
شرایط ۱۰ روز مهلت تست رایگان
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است.
– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میکند.
– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
– در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی ایستگاه بازی حرفهایها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میشود.
– در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
– در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است .
– بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.
– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
شرایط گارانتی خدمات
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت تعمیر است.
– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میکند.
– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
– کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابلها و … در تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.
– در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی ایستگاه بازی حرفهایها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میشود.
– در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)
– در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقیمانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)
– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
– در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است.
– در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است .
– بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.
– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
شرایط گارانتی تعویض
دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است.
– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میکند.
– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
– کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابلها و … در تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.
– در صورت بروز مشکل برای دستگاه، تیم فنی فروشگاه ویژن گیم مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت.
– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میشود.
– در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.
– در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده میشود، فقط شامل ۱۰ روز گارانتی تست رایگان خواهد بود.
– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
– در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد غیر , خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است.
– در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است.
– هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 با پنج پیکسل سوخته یا کمتر، شامل گارانتی نمیشود.
– بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه جز تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.
– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.
شرایط گارانتی کنترلرها
کنترلرها با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت خدمات هستند.
– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میکند.
-کنترلرهای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 شامل گارانتی نمیشوند.
– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی میشود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.
– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.
– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج میشود.
– در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و همتراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)
– تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.
– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است.
– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.