قوانین عمومی :

کلیه اصول و رویه های ارسال کالا و نحوه فروش و خدمات فروشگاه ویژن منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران(قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده ) می باشد و در صورتی که در قوانین مندرج ،رویه ها و نحوه ارسال ها تغییری ایجاد شود در همین صفحه منتشر و بروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از وبسایت فروشگاه ویژن به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


خرید و سفارش

مالیات و ارزش افزوده در فاکتور محاسبه می گردد و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند. در صورتی که ارسال و بیمه حمل کالا یا بسته بندی شامل هزینه باشد، با توجه به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید قابل مشاهده است، هزینه های پیرو به اطلاع مشتری خواهد رسید تا در صورت موافقت مشتری به همراه وجه کالا پرداخت شوند.

١ – فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی مشتری، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و آن ها را به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی جز با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
٢ – فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار مشتری قرار دهد.
٣ – فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده طبق شرایط برای مشتری ارسال کند.
۴ – فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تائید سفارش در زمان هماهنگ شده با مشتری کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست مشتری برساند.(لطفا توجه داشته باشید که گاهی بسته بندی خود کالا در زمان بارگیری و یا انبارداری دچار پارگی و یا کثیفی می شود که اجتناب ناپذیر می باشد لذا سلامت فیزیکی کالای داخل بسته بندی ملاک بوده و جعبه اصلی کالا ملاکی جهت سلامت فیزیکی کالا محسوب نمی شود) در صورت ارسال سفارش توسط شرکت های پستی، هرگونه تاخیر بعد از تحویل کالا به پست، در طی عملیات پستی به عهده شرکت پستی می باشد.

۵ – در صورتی که کالا در شهر تهران با بسته بندی ظاهری سالم توسط پیک و در سایر نقاط توسط پست تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا، فروشنده موظف است تا هماهنگی های لازم جهت رفع عیب یا نقص با صلاحدید خود را در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام نماید. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید تا ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مرکزخرید اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه (صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده) و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سایت ارسال شود.

۶ – مشتری پس از ارسال کالا نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.

۷ – مشتری موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک، کاملاً  آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت شکستگی بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط مشتری به عهده نمی گیرد.

۸ – در صورتی که مشتری اقدام به خرید گارانتی برای کالای مورد نظر خود نماید، به این معنی ست که  شرایط و ضوابط گارانتی محصول را مطالعه کرده و آن ها را پذیرفته است.


خریدهای دیجیتالی

در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و  فروشگاه هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد.


احراز هویت

فروشگاه ویژن نیاز می داند تا جهت انجام سفارشات، تحویل کالا به مشتری و در صورت نیاز عودت وجه سفارش، احراز هویت مشتری حتما صورت پذیرد.

در صورت بروز مشکل در پرداخت نهایی مشتری ،اتمام موجودی کالا، انصراف مشتری و یا مرجوعی کالا ، مبلغ پرداخت شده تا کمتر از ۷۲ ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد.

برای سفارش‌هایی با ارزش ۱ تا ۳ میلیون تومان، جهت انجام مراحل استرداد وجه، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس «کارت ملی» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» توسط مشتری برای کارشناسان بخش فروش ارسال شود. توجه داشته باشید این دو کارت باید کنار هم قرار گرفته و در قالب یک عکس ارسال شوند.  همچنین عکس به‌هیچ‌وجه نباید ناقص یا کراپ شده باشد.

خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.

برای سفارش هایی که توسط پیک ارسال می گردد (اصفهان و حومه)، پیک متعهد به تحویل سفارش صرفا در محل درب ورودی منزل به مشتری می باشد. لذا امکان تحویل کالا در مکان های عمومی و یا معابر امکان پذیر نمی باشد.

– خرید کالا برای مشتریان در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز قابل انجام است اما ارسال سفارشات فقط در طی ساعات اداری روزهای کاری میسر می باشد. کالاهایی که ثبت سفارش آنها پیش از ساعت ۱۵ روز کاری انجام پذیرد، برای اصفهان و حومه در همان روز پیش از ساعت ۱۷ ارسال می شوند و و برای مناطق پستی صبح روز بعد تحویل پست و یا تیپاکس خواهند شد. روزهای کاری از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ ، به استثنای تعطیلات رسمی در کشور است.

–  سفارش‌‏های ثبت شده از سوی مشتری به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. در صورتی که کالایی پیش از به روزرسانی موجودی سایت فروشگاه ویژن به پایان برسد و مشتری در این زمان اقدام به خرید کالا کرده باشد، سفارش از سوی فروشگاه لغو گردیده و مبلغ به حساب مشتری عودت داده می شود. در صورت ناموجود بودن کالای مورد سفارش مشتری، امکان لغو و یا جایگزینی سفارش با کالایی دیگر برای مشتری میسر می باشد.

–  در صورتی که قیمت کالا اشتباه ثبت شده باشد و یا ارزش کالا با نوسان قیمت بازار همخوانی نداشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، فروشگاه ویژن حق ابطال سفارش را دارد و باید در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده از سوی مشتری واریز ‌نماید. در صورت تمایل مشتری برای خرید کالا با قیمت به روز شده و با هماهنگی مشتری، کالا با قیمت جدید سفارش می تواند ثبت شود و مشتری می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در صورتی که شخص تحویل گیرنده سفارش خود مشتری ثبت شده در سایت نمی باشد، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد که با اطلاعات ثبت شده در فرم سفارش همخوانی داشته باشد.


نمایندگی

فروشگاه ویژن در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر فروشگاه پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه ویژن اطلاع دهید.