گارانتی محصولات فروشگاه ویژن گیم

شرایط ۱۰ روز مهلت تست رایگان

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۰ روز ضمانت تعویض است. 

– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌کند. 

– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. 

– در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌شود.

– در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.

– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

– در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر، خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است .

–  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.  

– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

 

شرایط گارانتی خدمات

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت تعمیر است. 

– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌کند. 

– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.

– کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابل‌ها و … در تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست. 

– در صورت بروز مشکل برای دستگاه ، تیم فنی ایستگاه بازی حرفه‌ای‌ها مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌شود. 

– در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)

– در صورت استفاده از گارانتی خدمات، مدت زمان باقی‌مانده برای مشکلات دیگر دستگاه قابل استفاده است. (نکته: تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.)

– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

– در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری  خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است.

– در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر،  خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است .

–  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.  

– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

 

شرایط گارانتی تعویض

دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت تعویض است. 

– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌کند. 

– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است. 

– کلیه لوازم جانبی داخل دستگاه از قبیل هدفون، کنترلر، کابل‌ها و … در تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست. 

– در صورت بروز مشکل برای دستگاه، تیم فنی  فروشگاه ویژن گیم مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی  ذخیره شده در دستگاه نخواهد داشت. 

– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌شود. 

– در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.

– در صورت استفاده از گارانتی تعویض، دستگاه جدیدی که به مشتری تحویل داده می‌شود، فقط شامل ۱۰ روز گارانتی تست رایگان خواهد بود.

– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

– در صورت ریختن بازی بر روی دستگاه توسط افراد  غیر  ,  خدمات دستگاه خارج از تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است.

– در صورت استفاده نادرست از پورت های دستگاه به صورتی که توسط خود مشتری  خراب شده باشد خارج از تهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم است.

– هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 با پنج پیکسل سوخته یا کمتر، شامل گارانتی نمی‌شود.

–  بن شدن دستگاه و یا تاثیرات منفی ناشی از اجرا بازی های اکانتی و کپی و موارد مشابه  جز تعهدات تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نیست.

– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.

 

شرایط گارانتی کنترلرها

کنترلرها با مدل و مشخصات مندرج در فاکتور خرید، دارای ۱۲ ماه ضمانت خدمات هستند.

– بروز هرگونه عیوب ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات دستگاه را از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌کند. 

-کنترلرهای هدست واقعیت مجازی Meta Quest 2 شامل گارانتی نمی‌شوند.

– هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث خارج شدن دستگاه از شرایط گارانتی می‌شود و تیم فنی فروشگاه ویژن گیم هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

– هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات به عهده مشتری است.

– در صورت مخدوش بودن شماره سریال دستگاه، یا بلند شدن برچسب سریال مندرج روی دستگاه و عدم تطابق با شماره سریال مندرج در فاکتور، گارانتی دستگاه از تعهد تیم فنی فروشگاه ویژن گیم خارج می‌شود. 

– در صورتی که دستگاه غیرقابل تعمیر باشد، تیم فنی فروشگاه ویژن گیم نسبت به تعویض آن با یک دستگاه نو اقدام خواهد کرد. (نکته: در صورت نبود جایگزین یکسان و عدم موجودی کالا در انبار، طبق توافق با مشتری، با مدل شبیه و هم‌تراز با آن (بدون الزام به رنگ و طرح خاص و سری ساخت) تعویض خواهد شد.)

– تاریخ شروع گارانتی از تاریخ فاکتور است.

– در صورت بروز هرگونه مشکل، همراه داشتن کارت ملی و شناسه سفارش یا فاکتور دستگاه الزامی است. 

– برای بررسی مشکل و تشخیص عیوب، مدت زمان ۴۸ ساعت کاری نیاز بوده تا اقدامات لازم پس از هماهنگی با مشتری صورت گیرد.